poniedziałek, 30 lipca 2012

HOLIDAYS

YELLOW

siedzę sobie przed komputerem, słucham najnowszej piosenki Lany del Rey..i zastanawiam się dlaczego te wakacje są tak fantastyczne? po całej koloni powinnam mieć chyba totalnego doła, tzn każdy się po mnie tego spodziewał <jak widać kauczuk też> hahaha kochani, nawet sama nie wiem jak to opisać ale jest po prostu genialnie! do tego wczoraj wszystko poszło po mojej myśli i chyba wakacje w Chorwacji z przyjaciółką wypalą! <3
dobra koniec tego podniecania się nad sobą :)


LANA DEL RAY - NATIONAL ANTHEM 
bardzo bardzo polecam! śliczna opowieść o kennedym :)


OSCAR DE LA RENTA
błękit- czyżby hit sezonu jesień / zima? ;>


LET'S GO FOR NEW CAMERA!
oo tak, w tym tygodniu czeka mnie bardzo poważny zakup <3


WATERMELON NAILS?
torebka na urstyle już była, tym razem muszę pomyśleć nad nowym wzorkiem na paznokcie!
ojj są wakacje więc mam dużo czasu- uda się!


ALWAYS BE HAPPY!
to jest moje motto życiowe od rozpoczęcia tych wakacji! 
szczerze mówiąc to hasło mnei prześladuje <ola-if you know what I mean ;)>


MUSTACHES
chyba dzisiaj czas wybrać się do tej interesującej knajpki na wrocławskim rynku ;)
co ty na to kathe?;>


VALENTINO HAUTE COUTURE
może być coś piękniejszego od nowej kolekcji Valentina?
~romantycznie~


OH YES.
EXACLY!


PANTERKA
chyba wygrała ze mną tą wojnę! coraz więcej rzeczy z nią w roli głównej zapanowyuje nad moim umysłem!
najpierw sukienka, potem creepersy a teraz ta piękna torebka! <3



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

SMILE! WE HAVE HOLIDAYS ;)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz