poniedziałek, 23 lipca 2012

MOJE STYLIZACJE

Jejku witam po długiej przerwie! Ze względu na pobyt na koloni w Ustroniu Morskim, nie mogłam dodawać żadnego wpisu. Do napisania nowego zbierałam się długo, aż do dziś...
teraz 2 tygodnie spędzę we Wrocławiu w towarzystwie przyjaciół, a potem ruszam do na wakacje z rodzicami! uhuhu już się nie mogę doczekać <3

Dzisiaj dodaje moje najnowsze stylizacje jakie stworzyłam w ostatnim czasie..
Mam nadzieję, że przypadną do gustu!

FLOWERS
Stylizacja głównie składa się z kwiatowego kombinezonu przepasanego arbuzowym paskiem. resztę stanowią zróżnicowane kolorystycznie dodatki.. Beżowa torba oraz korale świetnie pasują do arbuzowych butów na koturnie oraz złoto-granatowych kolczyków Chanel. Makijaż powinien składać się z błękitnych barw oraz jasnego błyszczyka na ustach :)


GALAXY
Tym razem postawiłam na całkowity minimalizm. Dzięki spódnicy galaxy nie musiałam dodawać żadnej biżuterii, bo byłaby ona całkowicie zbyteczna. Arbuzowe szpilki od Louboutina genialnie komponują się z kompletem spódnicy i jeansowej koszuli. Dodatkowo paznokcie ombre i jasny makijaż gwarantują sukces.


 PUDROWO!
Tym razem chciałam być "trendy" jak to się teraz mówi...hehe no tak> jeansowa kurtka! Hit tego sezonu! na każdym kroku..w rynku, w ustroniu, w Berlinie..każdy! Wszyscy noszą jeans :) Ja dobrałam go z koronkowym kombinezonem. no firanki też są jeszcze w modzie..w końcu wieszaki z wyprzedażami kwitną w koronkach! Wysokie buty na koturnie i platformie dodają wysokości i pewności siebie (oczywiście jak umie się chodzić na obcasach xD). perłowa bransoletka, błyszczyk na ustach, jeansowy plecaczek i można śmigać w miasto!



 TĘCZOWO!
Zaszalałam..i to ostro! Czerwona bluzka z baskinką i różowa ołówkowa spódnica, świetnie wyglądają z kolorowymi butami na obcasie od Louboutina. Do tego niebieska przeplatana kopertówka od Bottegi Venetty, makijaż w odcieniach żółci i można wyjść na ulicę. Jednak ostrzegam jest to stylizacja specjalnie dla odważnych, bo pewnie nie wszyscy wyszliby w niej na dwór! Żeby nie było za mało kolorów dodałam naszyjnik zrobiony ze spinaczy i kolorowy pierścień z kamieni.



 MOC BEŻU
Bardzo spodobało mi się łączeniu beżu ze złamaną bielą, dlatego stworzyłam oto tą stylizację.. Frędzelkowa kamizelka założona na sukienkę i spięta paskiem oraz wysokie skórzane obcasy = to jest to! Zamiast świecących się koralów i kolczyków jedynie dodałam brązowy zegarek. Szmacianą torbę można zamienić na czarną skórzaną kopertówkę- jak kto woli :)



 KLASYCZNIE - BIEL I CZERŃ
Tym razem komplet bardziej stawiający na elegancje... Czarne szpilki, czarna skórzana torebka w połączeniu z białą bluzką z baskinką i ołówkową spódnicą ze wzorami..jak dla mnie klasa sama w sobie. Złota biżuteria i złoty lakier na paznokciach i można iść i zabłysnąć :)



LILIA
Stylizacja zainspirowana wakacyjną pogodą..świeżość-ożeźwienie... Liliowy bralet i letnia zakładkowa spódnica świetnie wyglądają w połączeniu z wysokimi butami na platformie. Beżowa torba, naszyjnik i zegarek w tym samym odcieniu dodają nutę elegancji całemu zestawieniu. Można dodać jeansową kurtkę jeśli ostro zawieje :D



TROSZKĘ ROCKU NIE ZASZKODZI!
Stylizacja przedstawia połączenie czerwonych rurek ze zwiewną, białą bluzką z czerwonym sercem oraz jeansowo-czarną kurtką. Aby dodać ostrości całemu kompletowi dodałam mokasyny z ćwiekami. Do nich świetnie pasują bransoletki oraz czarna skórzana torebka. Czerwone usta, włosy upięte, ciemny makijaż, czerwone paznokcie i jest sexy ;)



KLASA MUSI BYĆ
No i już moja ostatnia stylówka.. także postawiłam tym razem na elegancje. Do ślicznej sukienki dodałam czarne dodatki w postaci małej skórzanej torebeczki od D&G, dużych korali od Marni for H&M i wysokich skórzanych Louboutinów. Jasny, nie za ciemny makijaż, róż na policzkach i ustach, i klasa sama w sobie :)


______________________________________________________

Niedługo zapraszam na kolejny post tym razem z moimi wakacyjnymi zdjęciami z koloni :)
miłego wieczoru

2 komentarze: