poniedziałek, 2 lipca 2012

URSTYLE!




Witam, nadeszła godzina dodania kolejnego wpisu :)
Niedawno przeglądając pewien portal plotkarski, natknęłam się na link do strony urstyle.com .
osobiście polecam tą strone, można pobawić się w stylistę ;)


the xx - intro



poniżej przedstawiam kilka moich stylizacji :)


Ogólnie stylizacja nadaje się na ciepłe, letnie dni. Kocham,a nawet wielbię połączenie różu z zielenią, czego nie wiem czemu niektórzy nie znoszą ;o Ważną rolę odgrywają dodatki. Wysokie szpilki Giuseppe Zanotti, plastikowa torebka Furla, oraz złota biżuteria. 


Teraz czas na coś innego. Nie przepadam za czarnymi stylizacjami; zawsze potrzebuje odrobiny koloru!
Dlatego do długiej maxi spódnicy River Island i czarnej bluzki dodałam zielone szpilki oraz zieloną torebkę. Ważne są rockowe dodatki, które dodają "ostrości" temu zestawieniu :)


Teraz czas na moją ulubioną stylizację. Pewnie to dlatego, bo znajdują się w niej buty Christian Louboutin i torebka od Furla! Do czarnej ołówkowej spódnicy i kolorowego topu H&M dodałam grejpfrutowe dodatki, które dodają słodkości temu kompletowi. Bardzo ważne jest aby nie przesadzić z makijażem, uważam, że lekka szminka w zupełności wystarcza, aby stylizacja nie stała się przytłaczająca.



Hmm trochę się sobie dziwię, że stworzyłam taki komplet ubrań, bo nie za bardzo przepadam za złotymi dodatkami... Mam chociaż pewność, że nie przesadziłam z nimi :) Uwielbiam fason szpilek Gucci, uważam że pasują do każdego rodzaju spodni, nawet do tych szerokich, a w dodatku granatowych. 


Dobranoc :>

BERLINIE OCZEKUJ MNIE !

W TEN CZWARTEK SZLACHTA NADCHODZI ! ;)





7 komentarzy: