wtorek, 3 lipca 2012

MODE OF EXPRESSION



Witam...
Naprawdę mam coś nie tak z mózgiem.
Niby są wakacje, mamy wolny czas..ale co za dużo to nie zdrowo!

Przecież posiadam już własnego photobloga, w dodatku prowadzę też tego bloga, a nagle zachciało mi się stworzyć stronę na fejsbuku.Oczywiście zdaję sobie sprawę, że nie jest to prosta sprawa, ale...zobaczymy:D teraz przez 2 tygodnie będę miała przerwę od tego wszystkiego! :( kurcze..spadnie mi oglądalność na photoblogu, nie będę miała jak dodawać postów tutaj, i ehh co ja zrobię ze stroną ?:( 

W dodatku dzisiaj moja ukochana siostra Ada, która zazwyczaj ma wprost genialne pomysły wymyśliła, że będzie nazywać mnie Nicki Minaj...prosze nie pytajcie z jakiego powodu ;> (wystarczy na nią spojżeć)


nicki minaj - straships



Dzisiaj także dodam kilka moich stylizacji, mam nadzieję, że również się spodobają:)


Nazwałam tą stylizacje paletą różu...najbardziej ukazuje je ołówkowa spódnica a'la Herve Leger, w połączeniu z cekinową bluzką. Bransoletka i wisiorek całkowicie wystarczają, i nie przeciążają tego zestawu. Piękne, pastelowe szpilki od Vivienne Westwood dodają klasy i elegancji..;) 




To jest jedna z moich stylizacji nadająca się na ulicę...w każdą pogodę :> Łączy w sobie ubranie sportowe i eleganckie, czarne dodatki. Lubię takie "soczyste" zestawy, dodają dużo energii! W komentarzach na urstyle.com niektóre osoby zwróciły uwagę na zlewające się spodnie z bluzą. Szczerze mówiąc takie było moje założenie, i dlatego zwróciłam dużą uwagę na czarne dodatki, aby skontrastowały całe zestawienie :>



Następna niebanalna stylizacja ;o  sama się sobie dziwnie, że naprawdę ją stworzyłam! Jak już wcześniej wspominałam nie przepadam za złotem, ale..cóż..granat + złoto = elegancja sama w sobie! Biżuteria od Chanel i VSL dodaje stylu i klasy :)



Początkowo kiedy tworzyłam nowy zestaw postawiłam na sam błękit z beżem, jednak kiedy zobaczyłam tą torebkę...to się po prostu zakochałam. Musiałam dodac trzeci kolor, i chyba wynik mnie zadowolił. Stylizacja jest orzeźwiająca na gorące dni takie jak wczorajszy! Hehe nadaje się na wro street fashion ;)



Teraz czas na zdecydowanie jedną z moich najlepszych stylizacji!
Uwielbiam maxi sukienki, których niesttey nie mogę nosić ze względu na mój niski wzrost :( uwielbiam połączenie świeżego beżu z czernią, oraz z lekkim jasnym makijażem! Nic więcej mi nie potrzeba aby pewnie przejść po ulicy!!!



Mam nadzieję, że stylizacje wpadną w oko, i spoidobają się! podstawą jest to aby były oryginalne, wyróżniały się z tłumu, a zarazem aby były uniwersalne!
Korzystając z okazji zapraszam na moją NOWĄ stronę na fejsbuku MODE OF EXPRESION



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz