poniedziałek, 6 sierpnia 2012

STREET FASHION

siemanko~
dziwnie, ostatnie wszystko idzie po mojej myśli! niespotykane!
dzięki dzisiejszej informacji jestem najszczęśliwszym dzieckiem na swiecie! wiem, że wszystko wypali <3


~~~~~~~~~~~

jednej rzeczy mam jednak cholernie dość! mam tego po dziurki w nosie (mówiąc kulturalnie)! nienawidzę tej rzeczy-tej sprawy-tej osoby! nawet nie zdaje sobie nikt sprawy jak to wszystko męczy; a z drugiej strony jakie to jest okropnie nudne!
dlatego ogromnie się ciesze, że towarzystwo w którym ostatnio przebywam podziela moje zdanie :*

~~~~~~~~~~~~

można się uzależnić od "zwykłego" filmiku na YT? oj taaak! 
jeszcze raz gorąco polecam > SECRET GARDEN


~~~~~~~~~~~~~


można nie tylko uzależnic się od muzyki, osoby, ee narkotyków (?) ... dziwne ale od STREET STYLE także można <3



Raph Lauren shirt, Levis short's, Chanel bag

Coco Rocha
Diesel dress, Samsung Galaxy S III phone


Maison Martin Margiela top, Celine sunglasses


Rodarte knit top


Ulyana Sergeenko dress


Natuka dress / Jil Sander clutch


ANNA DELLO RUSSO
Versace dress, Jason Wu clutch


KASIA STRUSS


HANNELI MUSTAPARTA
Acne shirt, Stella McCartney shorts

JAC


SHALA MONROQUE
Miu Miu top, Delfina Delettrez brooch




żegnam wszystkich!
ciau~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz