niedziela, 5 sierpnia 2012

RESORTS 2013

Dobry Wieczór.
Koniec z nudnymi, krótkimi wpisami. Zastanawiam się nad usunięciem tego bloga...i zastąpieniem go całkiem nowym. Szczerze mówiąc trudne to będzie do zrealizowania, ponieważ przyzwyczaiłam się już do niego oraz nowy...hmm to będzie dodatkowa robota! :( Jednak potrzebuje czegoś bardziej ambitnego - nie tylko zwykłego nudnego bloga! 
niedawno wpadłam na pewien ciekawy pomysł; oczywiście od razu podzieliłam się nim z przyjaciółką heheh ;) Niestety za bardzo się napaliłam..mam nadzieje, że jeszcze raz go ogarniesz i chociaż pójdziesz ze mną na kompromis :* Wiesz, jak bardzo mi na nim zależy! <3
na razie jeszcze nie będę zdradzała co to za "idea" jednak jeżeli wszystko pójdzie po mojej myśli...to spodziewajcie się najlepszego^^

hot chip - night & day


Dzisiaj ponownie podziwiałam wiele z kolekcji na 2013 rok..i sama nie mogę sie zdecydować która kolekcja wywarła na mnie największe wrażenie! myślę, że najlepszym pomysłem będzie umieszczenie na blogu najlepszych kreacji wg mnie ;>


Na sam początek troszkę z pokazu CHANEL RESORT 2013 ;)

Chanel ukazało fantastyczne połączenie pasteli ze srebrnymi dodatkami! Może być coś piękniejszego? ;)

Oj nie pogardziłabym gdyby ta sukienka znalazła się w mojej szafie ! zarówno fantastyczna jak i oryginalna! ;)

Nie ma innej opcji- musiałam dodać tą piękną kreację! Tylko Lagerfeld mógł stworzyć takie cudeńko! Miło, że Lindsey ma je na sobie ;)


Czas na Christian'a Dior'a ;D

W odróżnieniu od Chanel, dom mody Dior ukazał wiele prostoty i klasycznych ubrań; wiele marynarek, prostych kroi ;)

Oglądając wszystkie kreacje od razu wiedziałam, że ta znajdzie się w trójce najlepszych! Wyróżnia się wszystkim, a przede wszystkim wspaniałym soczystym kolorem <3

WSPANIAŁY POMYSŁ! Połączenie czarnej prześwitującej i przyległej bluzki z szeroką spódnicą/ spodniami! Jeszcze te niebieskie kwiaty..ohh <3 DIOR jak zawsze nie zawiódł!


ojj chyba jednak największe wrażenie zrobił na mnie VALENTINO...te kroje,.te tkaniny! FANTASTYCZNE!

Valentino natomiast ukazał wszystko razem wzięte! Rozpoczynając od długich klasycznych sukni, dalej prześwitujących i asymetrycznych, a kończąc na oryginalnych wzorach ;)

Prześliczna JAG na wybiegu w fenomenalnej sukni..oj robi furorę! ;)

I na zakończenie satynowa suknia połączona wzorzysty,mi zdobieniami! zakochałam się <3


I dzisiaj na koniec pozostawiłam jak zawsze ekstrawaganckie VERSACE! Oj Donatella jak zwykle się postarała :>

Kasia Struss pojawiła sie na pokazie w pięknej długiej białej sukni. Szczerze mówiąc nie wiem co napisać..- olśniewa!

Pokaz Mody Versace nie obejdzie się bez słodkiego różu! uwielbiam go w wykonaniu Donatelli...jak zwykle zachwyca.

No i kolej na żółć! Ta suknia bardzo przypomina mi ostatnie Atelier Versace...jedynie różni się wykończenie dołu...ale to dobrze :)




na następną notkę zapraszam niedługo :)
dobranoc <3














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz