wtorek, 7 sierpnia 2012

GAME OF THRONES

No i niby nie mam złego humoru, niby mam..sama nie wiem :(
Właśnie ostatecznie, definitywnie zakończyłam 2 sezon Game of Thrones.
myślałam, że aż tak bardzo nie będę przeżywała..ale jednak..będziemy czekać aż pół roku na serial! ;( jest to jedyny serial przy którym całkowicie się nie nudzę! oczywiście nadal nie ogarniam tych imion ale co z tego! Ehh pocieszające jest to, że zostawiłam sobie kilka odcinków właśnie do dokończenia w wakacje a nie w roku szkolnym bo bym chyba popadła w depresje ;/

official show open


ARYA STARK
syrio forel / arya



Po obejżeniu 1 sezonu moją ulubioną postacią żeńską oczywiście była Daenerys Targaryen (MATKA SMOKÓW), jednak po 2 sezonie całym moim sercem jestem za Ary'ją Stark! Uwielbiam ją..genialnie wybrali aktorkę, pomimo jej małego wieku gra na prawdę fantastycznie!


DAENERYS TARGARYEN







OO TAK! Pomimo tego, że dużo bardziej wole Ary'ę, Matka Smoków jest najpiękniejsza i nadal uwielbiam wątki z nią w roli głównej! Szkoda, że jej mąż umarł, ale trzymam kciuki za nią i za jej sługę <3 uhuhu jestem pewna, że coś z tego będzie :D


TYRION LANNISTER <3






JAK JA GO KOCHAM! Jest najlepszą postacią, najciekawszą, do tego ma genialne teksty, świetne dziewczyny <eghm co prawda, to prawda..>, i jest serio przystojny! hahaha ma świetne poczucie humoru..już mi jego brakuje :(((( jeszcze z wielu innych powodów ogromnie go kocham, lecz także z jednego powodu go nienawidze :/// btw..

ostatni odcinek GoT

zaraz po siostrze najlepszy STARK <3
jedna z piekniejszych kobiet grających w GoT 

mała część ekipy

COFFE COMING ;D

WINTER IS COMING -STARK





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz