niedziela, 9 września 2012

NY Fashion Week Part II

Dzień dobry! Wczoraj dzięki kolejnej blogerce Macademian Girl miałam okazję obejżeć wszystkie wczorajsze pokazy na YouTube :) Tak więc cały wieczór i dzisiejszy poranek spędziłam na szukaniu nowych wiadomości, zdjęć na instagramie oaz oglądaniu własnie tych pokazów. Dzisiaj przedstawie kolejne pięć kolekcji projektantów takich jak Victoria Beckham lub Herve Leger by Max Azria.


HERVE LEGER BY MAX AZRIA









Herve Leger słynący z bandażowych sukienek znów nas nie zawiódł. jak zawsze ukazał elegancję w jego kreacjach. W całej kolekcji pojawiły się także stroje kąpielowe, ja jednak dodałam jeden który najbardziej mi się podoba :) Ciekawe Czy Jemerced podobał sie pokaz :)


VICTORIA BECKHAM






Victoria w swojej kolejnej kolekcji znów zaprezentowała jak można ciekawie połączyć proste kroje z interesującymi wycięciami. Niestety muszę przyznać, że ta kolekcja nieco mnie zawiodła...Oczekiwałam czegoś nowego, może rzeczywiście za bardzo się napaliłam. Chociaż marynarki w kolorze ostrej pomarańczy bardzo zachęcają do kupna :))


TIBI






Kolekcja Tibi na wiosnę 2013 jest bardzo interesująca, prezentuje proste klasyczne koszule, symetryczne sukienki i spódnice, ciekawe buty oraz kolory. Nie mogę nic zarzucić :)


CHRISTIAN SIRIANO







Ogromnie zachwycił mnie pokaz Christiana! ukazał on i baskinię w wielu kompozycjach, piękne pudry i pastele, zakładkowe spódnice, suknie a'la Vera Vang oraz wiele innych na prawde udanych kompletów. Do tego w połączeniu z tymi pięknymi butami wydają się 5 razy piękniejsze. :)


MONIQUE LHUILLIER











Absolutnie ta kolekcja włącza się do moich ulubionych! projektantka ukazała baskinię, zwiewne suknie, genialne wzory oraz świetnie wycięte sukienki! Bardzo chciałabym aby jedna z sukienek znajdujących sie powyżej wisiała w mojej szafie <3 


DEREK LAM






Jakie szczęście, że szybko zajrzałam jeszcze na style.com! Ukazała się własnie cała kolekcja Derek'a Lam'a! Ogromne wrażenie wywarło na mnie genialne dobranie swetrów do spódnic! Myślę, że skorzystam z tego pomysłu na przyszłą wiosnę:)


do jutra :)



1 komentarz:

  1. These dresses are really beautiful, so many and so elegant.

    I just found you and your blog, really nice. Do you want to follow each other?
    http://drastic-plastic-fantastic-plastic.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń