poniedziałek, 25 czerwca 2012

5th avenue!

Dobry wieczór! 


Dzisiaj jestem naładowana energią! Każdy dzień mógłby być taki, a szczególnie dziwi mnie to, bo to w końcu poniedziałek ;o Ale..cuda się zdarzają! ;)
jeszcze raz bardzo polecam piosenkę Calvina Harrisa, podany powyżej ;)

Szczerze mówiąc jestem po dość aktywnym wieczorze...nie ma to jak pisać scenariusz na pożegnanie III klas, obrabiać zdjęcia, przeglądać blogi, pomagać rodzicom, rozmawiać z przyjaciółką która właśnie opala się na Majorce, i z przyjaciółmi po drugiej stronie Wrocławia w jednej chwili! Napisałam już dzisiaj chyba z 3 blogi ( www.photoblog.pl/werksson ) ;D

Ale to nic! teraz muszę się zając tym blogiem > mam ochotę na coś nowego!


5TH AVENUE!


Ale to szczęście mieć takiego przyjaciela :D
który bez słowa zgadza się na coś takiego! hehehe
dzięki, że mogłam wykorzystać Twoje zdjęcia z New York'a do mojego bloga :*


Zazdroszczę Ci, że mogłeś "napawać" hahaha się tymi widokami :D
nie no..jak zawsze za bardzo się podniecam...ale cóż...NEW YORK!


versace, lousi vuitton, cartier, dolce & gabbana, gucci, armani, salvatore ferregamo, rollex, fendi, pucci, bottega veneta 

przepraszam, ale ja nie umiem się tym nie podniecać ;)


5th avenue jest poprostu magiczne..




te sklepy, te auta, ta ulica...jeszcze troszkę :)


jeszcze raz bardzo Ci dziękuję ;*




dobrej nocy <3

2 komentarze: